Acta Bibelskole Gunnar Warebergs gate 15, 4021 Stavanger

Acta Bibelskole





21 Anmeldelser




Om virksomheten

Om oss – Acta Bibelskole |

Kontakter

Ring oss
+4751842160
Gunnar Warebergs gate 15, 4021 Stavanger

Åpningstider

Funksjoner

  • Inngang for rullestolbrukere
  • Parkering for rullestolbrukere




Anbefalte Anmeldelser

Simon Skibdal Rasmussen
07.11.2023
Acta Bibelskole
Skikkelig fin skole for folk i alle aldre! God undervisning, gode lærere og fine muligheter for å utvikle deg innenfor troen din generelt, men og å utvikle deg innenfor spesifikke områder som lovsang og profeti.Anbefales absolutt om du har lyst å få et fint år på bibelskole eller bare få et godt og fornuftigt avbrekk fra hverdagen i et år.
Monica Vik
01.11.2023
Acta Bibelskole
Dette året har vært så fint ❤️Få lov å gå her i gangene hver dag har betydd mye. Lært så mye om bibel,bønn,lovsang og ikke minst meg selv. Ett år på Acta anbefales på det sterkeste.
Azora כַּלָה
30.10.2023
Acta Bibelskole
for min del opplevet jeg dette skole året vanskelig. jeg mener at det ble vist for mange ulike retninger og meninger i den kristen religionen, jeg ble så forvirret at jeg ble syk av det. etter min mening så er budskape Jesus gav ikke en religeon med ting man må si eller gjøre for og bli eller for og holde fast på frelsen. jeg følte at acta gjorde det mere komplisert en det det egentlig er, Gud gjorde det så innmari enkelt. det er ved og endre mening fra og ikke tro på Jesus til og tro på Han Som din og verdens Frelser. denne hendelsen skjer bare en gang og du blir da frelst i nanosekunde du tror, og man trenger ikke og vær redd for og miste frelsen for Gud kan ikke fornekte seg selv. (så du kan aldri miste frelsen, når du er frelst så er du det For alltid) denne bibelskolen har jeg fått inntrykk av at di lærer mere religeon en relasjon til Gud Jesus, di ber om og få mere" av den heilage ande noe som ikke gir mening for når man er frelst for man alt av Den Heilage Ande
Thats So
27.10.2023
Acta Bibelskole
It was a good year. Met some amazing fellow students and friendships that I will keep for life, all around the world. It enriched my Christian life, gave me tools to grow my faith and confidence. The teachers are amazing leaders.
Thomas Wilhelmsen
29.08.2023
Acta Bibelskole
Viktigste studieåret i livet mitt. Alt siden bygger på erfaringene og redskapene jeg fikk her.
Edward Johansen
21.08.2023
Acta Bibelskole
Livsforvandlende studieår! Virkelig anbefalt!
Anders Kjøllesdal Hansen
10.08.2023
Acta Bibelskole
Ikke det beste året av ditt liv, men starten på det beste livet. Identitet, fremtidshåp og kjennskap med Gud: Acta ga meg alt dette!
Ellen Madland Gran
10.08.2023
Acta Bibelskole
Acta bibelskole anbefales på det sterkeste! Staben på skolen er helt fantastisk, omsorgsfulle, kloke og rause! Jeg har lært mye om meg selv og står sterkere utrusta til å leve livet videre sammen med Jesus. Koplingen til IMI-kirka er også en stor fordel. Jeg har fått innblikk i hvordan en menighet fungerer og lært hvordan de tenker om viktige temaer. Invester i et år på Acta! Du blir aldri mer den samme❤️
Rachel Cadogan
08.08.2023
Acta Bibelskole
ACTA Bible school is a great choice. The approach to Jesus is simple, you cannot do works to earn salvation, it is a gift freely given all we have to do is believe. and of course believe and faith is a journey in life, it does not preach perfectionism but relationship to God. It really built my relationship and my walk with God.I recommend ACTA to all those who are searching and also those who have strong faith. There is something to learn, a new approach to explore (if it is different to yours). I would say the teachers are genuine and caring also. The small addition of an international class gives all students real live cultural exchange that makes for a rich year of experience and a real world understanding of experiences outside of your own. The activities organized by the school also gives all students an opportunity to learn and appreciate Norway’s people, culture and landscape.

Legg til anmeldelse

Kart

Gunnar Warebergs gate 15, 4021 Stavanger
Acta Bibelskole